Chilling and killing...

Idag började jag skolan 12:40 skit chill hade bara två lektioner :)
sen kom jag hem och direkt efter jag kom hem , så kom farsan hem :P och där blev det mycket kom i inlägget men iallafall.
vi drog ner och tränade bröst , vi hade ett chill pass körde lite bänk och lite hantlar och en maskin jag tyvär inte vet namnet på men den är ungefär som bänk fast sittandes. sen kom vi hem och käkade kyckling fy an va gott det var, och bästa träningsmaten också.

Och nu ska jag ta en dusch sen se på en film och sova , funderar på att se på 8 miles igen för den är så jävla bra. men idag är jag jävligt trött igen men så äre...

och på fredag åker jag till min underbara fästmö och stannar till tisdag helt underbart men det var väll de vi får se om jag bloggar mer senare :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!