Min Ängel!

DU är mitt allt , du är mitt liv, du är mitt hjärta, du är min glädje! DU är allt det och mycket mer!! DU har min kärlek du har mitt liv. Du har mig för alltid, JAG är och kommer alltid vara bara DIN. jag är så himla lycklig med dig, du är allt jag vill ha och mycket mer.

DU är ängeln som får mig att fortsätta leva, du är den som får mig fortsätta andas, du är den som får mitt hjärta att pumpa och slå. Mitt hjärta slår bara för dig.

Jag bryr mig inte om jag är fattig eller rik.. det ända jag bryr mig om här i livet är att jag har dig. Med dig är jag rik.. kanske inte på pengar... men jag är rik på lycka och kärlek med dig.

Du är den ända för mig, du är den ända jag tänker på, du är den ända jag verkligen tittar på.
Du är den underbaraste och vackraste som finns i hela universumet..

Och När DU tittar på mig och säger att du älskar mig slår mitt hjärta otroligt snabbt för jag blir så lycklig när du säger det.

När du kysser mig Exploderar jag av lycka inifrån. DU är så himla underbar.
Det går inte att förklara hur mycket jag älskar dig. men jag hoppas du fattar verkligen hur mycket.

För Du ska veta du är den ända för mig älskling. du är den ända i hela världen som kan göra mig lycklig, du är den ända i världen som någonsin kommer känna min kärlek förutom våra framtida barn.

Du är den ända i hela universum som har tillgång till mitt hjärta.
Första gången jag såg dig blev jag förälskad. första gången vi pratade blev jag otroligt glad.

Och när du väll sa `` Bli Min! ´´ Då Exploderade jag av lycka , jag blev den lyckligaste i världen och jag är fortfarande den lyckligaste i världen. Du är mitt allt. du är den jag älskar du är den jag alltid kommer att älska.

Snart har vi varit Tillsammans i 6 månader alltså ett halv år!
Det känns som vi känt varandra i snart 6 år, och gud va jag är lycklig med dig.
Det finns ingen som dig. Det går inte att förklara hur lycklig du gör mig!

Men Du ska veta DU är den jag vill och ska Gifta mig med! DU är den jag Ska skapa en familj med.
Du är den jag ska leva resten av mitt liv med.

Vi kanske inte är gifta än. men du ska veta Jag ser dig redan som Min familj.
Jag älskar dig Till Universums slut och Tillbaka.
Jag älskar dig Mest av allt min Underbara Framtida Fru!!!
Min Ängel Du Betyder Allt För Mig! Hoppas DU Vet Det ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Jag Älskar Dig Pamela! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Pamela Kitty Rodriguez » 2012-08-24 | 16:26:23
URL: http://kittyrodriguez.blogg.se

awwww älskar dig med mitt liv!! Utan dig är jag inte lycklig du har gjort mig lycklig och du tog bort mig från min depression!<33 du är allt jag har önskat och mycket mycket mer!!<3333 Tack för allt min underbara prins!!<3333333333333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!